فروش و پخش عمده قاشق چوبی

چرا قاشق‌های چوبی اینقدر طرفدار دارند؟

تولید قاشق چوبی
پایا عمده تولید و پخش قاشق چوبی

چرا قاشق‌های چوبی اینقدر طرفدار دارند؟

 قاشق های چوبی تولید شده از چوب به چند دلیل دارای طرفدارهای خاص خود هستند و مشتری های پر و پا قرصی دارند

  • استحکام بالا دارند : قاشق های چوبی در عین داشتن انعطاف پذیری مناسب ، بسیار محکم و  قوی هستند برای به هم زدن مواد غذایی که غلیظ هستند مانند حلیم و آش می‌توانند به راحتی استفاده کنیم و شکسته نشوند.

  • زبر نیستند : قاشقهای چوبی نرم هستند یعنی که به ظروف تفلون یا ظروف قابلمه هایی که داخل آنها پخت و پز می‌کنیم آسیب نمی زند و پوشش آنها را نمی‌خراشند .

  • مقاوم به حرارت : قاشق های چوبی تحمل حرارتی بالایی دارند . یعنی در مجاورت حرارت بالای مواد غذایی برخلاف پلاستسک ها دفرمه نمی شوند نمی سوزند و از بین نمی رود.

  • بهداشتی هستند : قاشق چوبی آنتی باکتریال هستند به این معنی که خود چوب به خودی خود ضد باکتری و آنتی باکتریال است در صورتی که پلاستیک در خلل و فرجی خود باکتری را نگه داشته و اجازه تکثیر باکتریها و میکروبها می دهد .( در این خصوص می توانید در گوگل سرچ میکنیم و مقالات متعددی را مطالعه نمایید ) . بهترین نوع قاشق‌های چوبی آنهایی هستند سطح بسیار صاف با خلل و فرج کمتری داشته باشند .

  • تپخش قاشق چوبی
    پخش انواع قاشق چوبی در تهران

    طول عمر بالایی دارند : قاشق های چوبی درصورت استفاده و نگه داری صحیح طول عمر بسیار زیادی می توانند داشته باشند .

  • نوستالژیک هستند : همه ظروف چوبی نوستالژیک هستند و همیشه زیبایی خاص خود را حفظ می کنند . استفاده از ظروف وقاشق‌های چوبی از دیرباز مورد توجه نسل های قدیم بوده است و هم اکنون نیز جزو لوکس ترین ظروف محسوب می شوند و هیچ موقع از مد نمی‌افتد و همواره مشتریان خاص خود را دارند .

  • پایاعمده تولید و پخش عمده انواع قاشق های چوبی

 

راه های ارتباطی با واحد فروش و ثبت سفارش پایاعمده (کلیک کنید)

تماس تلفنی با پایاعمدهتماس واتساپ با پایا عمدهتماس تلگرام پایاعمده

X